|
|
|||
Kaj mora TRGOVEC Z ELEKTRIČNO OPREMO in STROJI vedeti o njihovi PRODAJI in REŠEVANJU REKLAMACIJ - 9. junij 2005
V praksi povzročajo ti zahtevki številne nejasnosti, saj obširen proces usklajevanja domače zakonodaje z evropsko še ni končan in trgovci morajo upoštevati nekatere evropske predpise in hkrati domačo zakonodajo, ki poleg splošne zajema tudi posebno zakonodajo za posamezne proizvode. Kateri predpisi pri tem veljajo?
Pridružite se nam na strokovnem seminarju
Kaj mora TRGOVEC Z ELEKTRIČNO OPREMO in STROJI vedeti o njihovi PRODAJI in REŠEVANJU REKLAMACIJ
na katerem vam bodo trije strokovnjaki s Tržnega inšpektorata
- Roman Kladošek, dipl. iur., glavni tržni inšpektor
- Pavel Peter Gorše, univ. dipl. inž. in
- Robert Gradišar, univ. dipl. inž.
pojasnili, kakšno blago ustreza zakonskim določilom, kako reševati reklamacije in odpravljati napake v garancijskem roku.
Postopke bodo prikazali praktično na dveh primerih - prodaje stroja in prodaje električne opreme!
S E M I N A R J E N A M E N J E N
- trgovcem s stroji in električno opremo na debelo in drobno
V S E B I N A S E M I N A R J A
K D A J I N K J E ?
K O T I Z A C I J A I N U G O D N O S T I
P R I J A V A I N I N F O R M A C I J E
Prijave sprejemamo pisno:
- po faksu na št. 01/423 82 60
- po pošti na naslov Podjetnik d.o.o., p.p. 147, 1001 Ljubljana ali - po e-pošti na naslov narocnine@podjetnik.si.
Kontaktna oseba za vsa dodatna pojasnila oz. informacije:
Katja Kenk, 01/200 20 70, katja.kenk@podjetnik.si.
Pred seminarjem nam lahko pošljete svoje vprašanje na e-poštni naslov katja.kenk@podjetnik.si, na katerega boste dobili odgovor na seminarju!
|
|