Podjetnik logo
 

Kako boste poimenovali vaš novi izdelek?

Avtor: | Objava: 10.06.2003



Količina produktov na trgu je iz dneva v dan večja. Ko v vašem podjetju nastane nov produkt, ga prav gotovo želite poimenovati tako, da bo na trgu razpoznaven in se bo ime hitro ''prijelo''.

Pred lansiranjem izdelka ali storitve na trg je izbrano oz. predlagano ime priporočljivo preveriti še v ustreznih bazah podatkov blagovnih znamk. S takim preverjanjem je mogoče izločiti rizik, da bi bilo izbrano ime že registrirano kot blagovna ali storitvena znamka!

Kaj se lahko zgodi, če izberete ime, ki je že registrirano za isto vrsto blaga ali storitve?

Zakon o industrijski lastnini določa, da je mogoče izpodbijati registracijo znamke, ki je že registrirana za isto vrsto blaga ali storitev. Če torej vi pošljete svoj produkt na trg pod že zaščitenim imenom si lahko povzročite velike stroške.

Prvič - lahko vam prepovedo uporabo tega imena in dokler produktu ne najdete novega naziva, le-tega ne morete prodajati.

Drugič - če so potrošniki vaš izdelek pod prvim (nesrečnim) imenom že spoznali, boste porabili kar nekaj časa (denarja!), da boste ta isti izdelek potrošnikom ponovno približali pod novim imenom.

In tretjič - če bi z uporabo že zaščitenega imena povzročili škodu imetniku pravic do uporabe takege imena bi morali tako škodo povrniti.

Torej - preverite ime vašega izdelka/storitve še pred lansiranjem na trg in to ime tudi zaščitite!

PRAVNI VIR
Zakon o industrijski lastnini (UL RS 45/2001)

KOMENTARJI

Če želite svoje mnenje o tem članku deliti z drugimi bralci vas vabimo, da svoje mnenje vpišete spodaj. Komentarjev ne cenzuriramo, samo v skrajnih primerih, ko gre za spodbujanje nestrpnosti, navajanje h kriminalnim dejanjem ipd. Za mnenja ne odgovarjamo.

 

 

Ime
Naslov *
Vsebina *

Prosimo seštejte dvanajst in sedem * 
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *