|
|
||
Kako povedati? Koliko povedati?Poslušalci vas sodijo po tem, kar poveste, ne po tistem, kar ste pozabili.
Kadarkoli nastopamo, nas je predvsem strah, da bomo nekaj pozabili povedati. Četudi imamo na prosojnicah (Microsoftov PowerPoint) vsaj osnovne poudarke, nas je vendarle strah, da bomo pozabili tisto »med vrsticami«, pravzaprav tisto, zaradi česar smo pred občinstvom. Če vemo, kaj je naše osnovno sporočilo, in če poznamo stvar, o kateri govorimo, je strah odveč.
Zakaj smo tu? Na odru, v predavalnici, učilnici, v sejni sobi – kjerkoli dobimo besedo, je to zato, da dogodku prinesemo dodatno vrednost – vrednost strokovnjaka, ki razumljivo razloži, ali vrednost nekoga, ki iz lastnih izkušenj kaže, kakšna je vsakodnevna stvarnost. Prejemniki informacij morajo takoj začutiti, da je to nekaj zanje. Nekaj uporabnega, koristnega, zanimivega.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|