Kako prepričati banko

Avtor: Igor Kadunc | Objava: 06.09.2010

Banke imajo na voljo veliko manj denarja za dajanje posojil kakor pred krizo. Spremenili so se tudi pogoji za kreditiranje. Kako torej do kredita?


Na banko se nikar ne odpravite brez temeljite analize prodajnih možnosti - zakaj boste v času krize ravno vi povečali prodajo in prihodke.

Večina podjetnikov, če niste ravno podizvajalec gradbenih podjetij, ste krizo preživeli. Verjetno imate obseg poslovanja za od 20 do 40 odstotkov nižji kakor pred krizo, vendar so se sedaj stvari že stabilizirale. Praviloma imate prevelike zmogljivosti, oprema ni v celoti izkoriščena, pa vendar se kupci pojavljajo. Zahtevajo še nižje cene, daljše roke plačila, vi pa ste se navadili, da so meje popuščanja, ki jih ne kaže prestopiti. Veliko podjetnikov je v času krize zaposlilo svoj človeški kapital z razvojem in inovacijami.  

Vidi se luč na koncu predora, vendar so denarni viri praviloma izčrpani. Podjetja potrebujejo dodatni denar. Torej se morate podjetniki podati na zahtevno pot v banko. Pripravite se nanjo.  
 
Vedeti morate, da se je odobravanje posojil v bankah v zadnjih dveh ali treh letih bistveno spremenilo. Banke nimajo več presežka denarja. Ni več tujih kreditov, ki so napajali slovenski bančni sistem od uvedbe evra sem. Nasprotno, zaradi odplačil kreditov v tujino se obseg »uvoženega« denarja zmanjšuje. Ovire, ki jih mora podjetnik premagati do kredita, so višje, kot so bile kadarkoli. Ovire poznamo, načine, kako jih premagati, pa moramo poiskati oziroma obstoječe dopolniti. Kajti osnove za prepričevanje bankirjev ostajajo enake:

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *