Kava in novice v franšizingu

Avtor: | Objava: 09.03.2007



Leta 1988 si je Kanadčanka Jean Daum, po poklicu oglaševalka, izmislila zelo uspešen posel. Hotela je namreč ustvariti medij, kjer bi oglaševali lokalni oglaševalci in katerega produkcijski stroški bi bili čim nižji. Tako je začela izdajati brezplačen tednik Coffe News, ki ga že skoraj 20 let deli po barih in restavracijah po vsem svetu. Iz zamisli je razvila tudi franšizing, njena mreža pa ima danes že več kot 600 franšizijev po vsem svetu. Franšiziji nimajo veliko uredniškega dela, opravljajo pa ga lahko kar doma, saj potrebujejo samo osebni računalnik, da lahko prevajajo vsebino časopisa in dodajajo lokalne oglase. Če vas zanima: glavni (master) franšizij za Evropo je v Španiji. 

Več: www.coffeenews.org

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *