|
|
||
Ključno je priti med prvih desetČe iskalniki vaše spletne strani ne prikažejo med prvimi desetimi zadetki, je skoraj tako, kot da strani ne bi imeli.Strokovnjaki za marketing in oglaševanje zagotavljajo, da je oglaševanje dolgoročna investicija. To seveda drži, vendar podjetniki raje vidimo takojšnje rezultate oglaševanja.
Raziskave kažejo, da več kot 70 odstotkov ljudi išče informacije o izdelkih ali storitvah na internetu, in sicer tako, da v iskalnik (Google ali Najdi.si) vpišejo ključne besede za iskani izdelek ali storitev. Ko nam iskalnik ponudi rezultate iskanja, skoraj zagotovo pogledamo prvi, drugi in tretji zadetek. Če med prvimi tremi zadetki nismo našli iskanega, pogledamo še druge zadetke na prvi strani, skupaj deset zadetkov. Le redko pregledamo še zadetke na drugi ali tretji strani, skoraj nikoli pa na četrti, peti, šesti … strani.
Za primer vzemimo podjetje, ki prodaja ali proizvaja PVC-okna in vrata. Z raziskavo smo ugotovili, da je v iskalniku Google v enem dnevu 589 iskanj pod ključno besedo »vrata«, 348 pod »okna«, 234 pod »notranja vrata«, 166 pod »PVC-okna«, 147 pod »garažna vrata«, 62 pod »okna vrata«, 58 pod »plastična okna« in 42 pod »PVC-vrata«. Torej skupno kar 1646 iskanj dnevno. Med vsemi navedenimi iskanji je vsaj polovica različnih uporabnikov, kar pomeni 823 potencialnih strank za podjetje, ki prodaja PVC-okna in vrata. Ne pozabimo, da so navedeni podatki samo za iskalnik Google. Velik odstotek Slovencev pa uporablja tudi iskalnik Najdi.si. Da bi nekdo v iskalnike vpisoval besede, kot so okna, vrata in podobno, zgolj iz radovednosti, je malo verjetno. Zato lahko trdimo, da so v skoraj vseh primerih to resni potencialni kupci, ki se odločajo za nakup PVC-oken ali vrat. Če je spletna stran podjetja, ki prodaja PVC-okna in vrata, med prvimi desetimi zadetki pod navedenimi ključnimi besedami ali vsaj pod nekaterimi besedami od navedenih, bo na njihovo spletno stran prišlo veliko potencialnih kupcev.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|