Klubski teater za smeh

Avtor: | Objava: 10.11.2008


(i-StockPhoto)

Začetni stroški: 10.000 do 100.000 evrov
Marketing: Spletna stran, vizitke, letaki, oglaševanje po radiu, v revijah, časopisih in na izbranih spletnih straneh, marketing od ust do ust …
Posebne zahteve glede izobrazbe: Jih ni.
Potrebna oprema: Primeren lokal, računalnik, fotoaparat, kamera, telefon, faks.
Podjetje lahko upravljate od doma: Ne
Je v Sloveniji že konkurenca: Da
Čas delovanja: Vse leto
 
Dejstva
Ljudje se vedno radi nasmejemo dobri šali ali dobremu gledališkemu ali televizijskemu »skeču«. Smeh sprošča in druži ljudi. In tja, kjer smo se nekoč dobro počutili in se nasmejali od srca, se radi vračamo. Zakaj torej ne bi ponudili prostora, kjer bi se lahko ljudje družili in hkrati nasmejali od srca? Klubi, v katerih se uprizarjajo take in drugačne gledališke komedije ali kratki skeči, postajajo čedalje bolj priljubljena oblika zabave. Ljudje se v takih klubih sprostijo in znebijo vsakodnevnega stresa.
 
Kot lastnik takega kluba morate biti dober organizator, navezati morate stike s potencialnimi nastopajočimi igralci, prostor pa morate urediti tako, da bodo oboji, tako nastopajoči kot gledalci, zadovoljni.
 
Trg
Vaša ciljna publika je zelo široka, saj ga ni človeka, ki se ne bi rad znebil stresa, sprostil in nasmejal ob dobrem vicu ali skeču.
 
Nasvet
Preden začnete, natančno proučite konkurenco in opazujte, kaj ljudi najbolj pritegne in očara. Preglejte ponudbo možnih nastopajočih in si zagotovite vsaj eno močno predstavo na mesec.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *