|
|
Ko izgubite posel
Avtor: Primož Kaučič | Objava: 10.11.2003
Zanašali ste se na velik posel, potem pa dobite obvestilo, da je kupec izbral drugega ponudnika. Večina podjetnikov v obupu sprejme ukrepe, ki so na dolgi rok škodljivi (skrega se s kupcem), ali pa preprosto pozabijo na vse skupaj. Napaka.
Zanašali ste se na velik posel, potem pa dobite obvestilo, da je kupec izbral drugega ponudnika. Večina podjetnikov v obupu sprejme ukrepe, ki so na dolgi rok škodljivi (skrega se s kupcem), ali pa preprosto pozabijo na vse skupaj. Napaka. Prava pot je naslednja:
- Raziščite, zakaj ste izgubili posel. Vprašajte stranko, kaj je sploh pričakovala od vas.
- Stranko vprašajte za priporočilo. Četudi je izbrala drugega ponudnika, vam bo priporočilo največkrat dala. Čez čas se ji pisno zahvalite za priporočilo in ji pošljite kopije priporočil od svojih strank.
- Negujte dobre odnose s stranko. Občasno jo spomnite, da ste pripravljeni z njo sodelovati, kadar vas bo potrebovala.
- Izgubljenega kupca občasno obveščajte o tem, kako pomagate drugim kupcem.
- Vzdržujte poštene odnose z zaposlenimi pri stranki. Nikoli ne veste, kdo bo v prihodnosti odločal o izboru dobaviteljev.
- Stranko obravnavajte kot svojega rednega kupca in jo vabite na svoje prireditve.
Povzeto po www.businessknowhow.com
|
|