Kolesarske ture

Avtor: | Objava: 04.08.2009


(Big Stock Photo)

Začetni stroški: Od 10.000 evrov dalje
Marketing: Spletna stran, vizitke, letaki, marketing od ust do ust, oglasi v izbranih revijah, lokalnih časopisih, svoj avtomobil polepite s ponudbo …
Posebne zahteve glede izobrazbe: Poznati morate kolesarke ture, zanimive kraje v bližnji in širši okolici. Kot turistični vodnik morate imeti opravljen tudi tečaj za turističnega vodnika pri GZS.
Potrebna oprema: Telefon, računalnik, fotoaparat, videokamera, kolesarske revije
Podjetje lahko upravljate od doma: Da
Popoldansko delo: Da
Je v Sloveniji že konkurenca: Da
Čas delovanja: Vse leto

Dejstva
Kolesarjenje po opuščenem rudniku, spust s kolesom po strmem hribu, kolesarjenje po afriški puščavi, spoznavanje Kube na kolesu … Tritedensko kolesarjenje po Sloveniji ali Kubi morda ni ravno privlačna ideja za preživljanje počitnic za vsakogar, toda najdejo se posamezniki, ki v tem uživajo. Če verjamete ali ne, takšnih kolesarskih navdušencev je vedno več. Počitnice s kolesom postajajo čedalje bolj priljubljena oblika preživljanja dopusta ne le na Nizozemskem, pač pa tudi pri nas. 

Ključ uspeha na tem področju je ponudba čim bolj unikatnih, zabavnih in zanimivih tur. Izmisliti si morate osrednjo temo ture in jo potem izoblikovati do potankosti. Upoštevati morate vse dejavnike, od morebitnega dodatnega transporta koles do prenočitev, hrane, dolžine ture, lokacij ture.

Trg
Ciljni trg so vsi kolesarski navdušenci doma in v tujini kot tudi iskalci adrenalinskih doživetij, če boste ponujali adrenalinske kolesarske ture.

Svojo ponudbo promovirajte tudi pri turističnih agencijah, te vedno iščejo novosti za popestritev ponudbe.

Nasvet:
Vzpostavite stik s kolesarskimi klubi in z organizacijami po Sloveniji in Evropi. Članstvo v teh organizacijah vas lahko pripelje do potencialnih strank.  

V prostem času raziskujte nove kraje, ki bi bili lahko zanimivi za vaše kolesarske ture.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *