Kombinacija trgovine in lepotnega salona

Avtor: Nives Pahor | Objava: 10.09.2003



Večja pozornost moških negi telesa in videza odpira priložnosti za številne nove posle. Moški 21. stoletja je moški, ki odkriva zadovoljstvo ob tem, da si je všeč. Ne sramuje se več priznati, da skrbi za svojo postavo ter lep in urejen videz. Tako lahko v številnih lepotilnih centrih dobite posebej tudi ponudbo prav za moške.  

Ta trend urejenega, za telo skrbečega modernega moškega pa je prav na poseben interpretiral Edvarda Cohena in prišel do ideje, da prenovi, sicer že znano pariško trgovino namenjeno le moški modni konfekciji, Madelios. Trgovina se nahaja v samem centru Pariza. Po dveh letih delovanja, so se leta 1999 odločili za njeno prenovo in širitvev na 5.000 kvadratnih metrov. Glavni rezultat in tudi glavni razlog za prenovo je nastanek neke vrste oaze za dobro počutje in zdravje (wellness) v celoti namenjene moškim. Tako si lahko stranke po nakupih privoščijo neke vrste lepotilno-relaksacijsko kuro od britja, striženja las, lepotilnih mask za obraz in telo, relaksacisjkih masaž, manicure, solarija... Ponudbo na koncu zaokroža še lepo urejen bar – restavrant, kjer si lahko stranke privoščijo pijačo ali prigrizek v sproščujočem ambientu centra. Kot kaže so parižani navdušeni nad storitvijo, vsaj sodeč po obisku. 
 
Podobno formulo bi lahko izkoristi tudi drugi butiki za moško konfekcijo, ki imajo dovolj prostora (lahko tudi pod ali nad trgovino), da bi lahko ponudili podobno storitev.  
 
Podrobneje si lahko podobno ponudbo pogledate na www.madelios.com.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *