Komunikacijsko podpiramo znanstvena in inovativna poslovna okolja

Avtor: Anita Ivačič | Objava: 11.04.2014

Tehnološko usmerjenim podjetjem, ki iščejo investitorje za raziskave in razvoj ter povezave z znanstvenimi inštitucijami in predvsem ne vedo, kako inovacije uspešno lansirati na trg, svetujejo v podjetju Kontekst.


Jadranka Jezeršek – Turnes: »Delam izključno za podjetja, ki me sama poiščejo na podlagi priporočil in mojih referenc, izberem pa tista, ki me tudi osebno najbolj zanimajo.« (Foto: Irman)

Leta 2009 je v Jadranki Jezeršek - Turnes dozorela želja, da svoja komunikacijska znanja in izkušnje, ki si jih je 12 let nabirala kot vodja projektov in tri leta kot direktorica agencije Imelda Ogilvy ter še v nekaterih drugih komunikacijskih agencijah, prenese v lastno podjetje Kontekst. Na samostojno poslovno pot se je podala z lastnimi sredstvi in pogumom, kot pravi sama.

 

Jezerškova je že zgodaj vedela, da jo zanima komuniciranje, vendar leta 1986, ko se je vpisala na ljubljansko ekonomsko fakulteto, v Sloveniji še ni bilo mogoče študirati poslovnih ved in marketinga, takrat je bila na ekonomiji najbližja smer temu zunanja trgovina, se spominja. Zato se je po prvem letniku odločila za študij v tujini in tudi uspešno kandidirala za štipendijo britanske vlade. Diplomirala je na London Metropolitan University in opravila še strokovni izpit Londonske gospodarske zbornice za področje odnosov z javnostmi. Na začetku 90-ih je v takrat že samostojno Slovenijo, kjer sta se veji trženja in komuniciranja šele začeli razvijati, kot ena prvih prinesla znanstveni pristop do marketinga. V letih 2005-2007 je naredila še MBA iz strateškega upravljanja in vodenja blagovnih znamk.

 

Od korporacij do zagonskih podjetij

 

Potem, ko se je leta 2007 razšla z agencijo Imelda Ogilvy in ji nobena ponujena služba ni prav zadišala, je končno našla svoj pravi »kontekst«. »Moj strokovni fokus zadnjih let - in s tem tudi Konteksta - je komunikacijski menedžment. Sicer se z marketingom in komuniciranjem ukvarjam vso svojo profesionalno kariero. Do tedaj sem svetovala predvsem višjemu menedžmentu v velikih korporacijah, ne toliko podjetnikom. Ko pa sem leta 2005 postala mentorica v okviru mentorskega progama Zavoda mreža podjetništva CEED, sem se srečala s tehnološkimi zagonskimi podjetji in mladimi razvojnimi podjetniki. Njihova energija in tehnološki svet sta me zelo pritegnila. Med mojimi mentoriranci sta bila tudi Jugoslav Petković (op. ur. mimovrste=), zdaj uspešen podjetnik in investitor v ZDA, in Matej Feguš (Donar, stol Beatnik).«

 

Komuniciranje je mehka znanost

 

»Kot mentorica v okviru CEED, vpeta v delo Centra odličnosti PoliMaT in sodelujoča v programu Slovenskega foruma inovacij sem intenzivno spoznavala, kaj pomeni sodelovanje gospodarstva in znanosti. Ugotovila sem, da je povezava med njima precej šibka in hkrati zaznala, da lahko moje komunikacijske veščine prispevajo k vzpostavitvi mostu med njima.«

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *