Kot starši in otroki ali kot poroka?

Avtor: Nives Pahor | Objava: 14.04.2006

Po kakšnem modelu so postavljena uspešna razmerja med franšizorjem in franšizijem.



Odnos med franšizorjem in njegovimi franšiziji je prav poseben. Medtem ko za franšizorja velja, da ima predvsem dolžnost in nalogo, da nenehno krepi standarde franšiznega sistema, pa marsikdaj franšizijem ni jasno, kaj je njihova vloga ...
V današnjem poslovnem svetu so odnosi vse pomembnejši dejavnik uspeha tako podjetnika kot tudi podjetja. V franšiznem sistemu pa gre pravzaprav samo za odnose.

Odnos med franšizorjem in njegovimi franšiziji je prav poseben. Medtem ko za franšizorja velja, da ima predvsem dolžnost in nalogo, da nenehno krepi standarde franšiznega sistema, pa marsikdaj franšizijem ni jasno, kaj je njihova vloga – pogosto se vidijo kot samostojni poslovni partnerji (kar je res), toda pri tem imajo meje, ko zmotno mislijo, da lahko lahko poslovne odločitve sprejemajo neodvisno od franšizorja (kar pa ni mogoče). Franšizij je podjetnik, ki pa je po drugi strani zelo vezan na franšizorjeva pravila poslovanja, kar dokazuje velika občutljivost franšiznega odnosa. 

Narava franšiznega odnosa 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *