Kupci pomagali določiti ceno vina

Avtor: | Objava: 04.08.2008



Kar deluje za alternativno rock glasbo, lahko deluje tudi za vino. Vsaj tako je prepričan južnoafriški butični vinar Pieter Walser. Rock skupina Radiohead si je namreč pred leti uspela pridobiti svetovno pozornost s tem, ko je dovolila svojim poslušalcem, da za njihov, takrat novi album »In Rainbows« plačajo toliko, kolikor se jim zdi album vreden. Prodaja albuma je dosegla 10 milijonov ameriških dolarjev.  
 
Walser, ki se je odločil za podoben prijem, je šel še korak dlje. Njegovo podjetje BLANKbottle je poslalo 20 zabojčkov njegovega zadnjega premium vina »Moment of Silence« najzvestejšim kupcem. Vino so osebno dostavili kupcem in jih prosili, da ga ocenijo in nato zanj plačajo toliko, kolikor se jim zdi vredno. V povprečju so plačali okoli 7,50 evra za steklenico. Vino je nato dal v prodajo po 3,2 evra za steklenico.  

Več: www.blankbottle.co.za

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *