Lektoriranje

Avtor: Petra Mauer | Objava: 09.12.2014


Začetni stroški: od 1000 evrov

Potrebna znanja: diploma iz slovenistike, komunikativnost, profesionalnost, pravočasno oddajanje gradiv, dobra organiziranost dela 

Potrebna oprema: računalnik, tiskalnik, faks, skener, telefon, slovarji, enciklopedije, računalniški programi za pregledovanje besedil 

Marketing: oglaševanje v revijah, študentskih časopisih, radijski oglasi, letaki, poslovne vizitke, internetna stran, od ust do ust 

Delo od doma: da

Konkurenca: da

Čas delovanja: vse leto

 

Dejstva

Poslovneži, podjetja, izobraževalne institucije in različne profitne in neprofitne organizacije uporabljajo pisano besedo za različne opise, s katerimi obveščajo svojo ciljno publiko oziroma potencialne ali že obstoječe stranke. Vsi smo že bili v restavracijah, kjer je bilo v menijih nešteto tipkarskih oziroma pravopisnih napak. Tudi v poplavi vseh oglasnih sporočil, ki jih dobimo v poštne nabiralnike, najdemo precej takšnih, v katere se je prikradel tiskarski škrat. To vsekakor ne krepi dobrega ugleda teh podjetij v širši javnosti. Takrat nastopite vi. Lektorirate lahko uradne dopise, letna poročila, besedila, namenjena, za objavo na internetnih straneh, popravljate lahko napake v katalogih, marketniške materiale, jedilnike in še in še.

 

Trg

Potencialne stranke lektorjev so malodane vsi, ki se kakorkoli ukvarjajo s pisano besedo. Besedilo mora biti slovnično pregledano še posebej, kadar gre za promocijske materiale, diplomske, magistrske naloge, knjige, brošure, zloženke, letake in podobno. Možnosti za delo je torej kar nekaj, zato se, če imate dovolj znanja, preizkusite v lektorskem poslu.

 

Nasvet

Povežite se z oblikovalci, potrudite se vzpostaviti sodelovanje s predstavniki za javnost, predstavite se tiskarnam ter poskrbite, da si boste vsaj na začetku shranjevali v mapo končne izdelke, da jih boste lahko pokazali vsem vašim strankam kot dobro referenco.

 

 


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"