Lepotni centri K2 Chocholate

Avtor: | Objava: 10.05.2010



Italijanska blagovna znamka lepotnih centrov »K2« je na trgu prisotna že od leta 1993. V nekaj letih jim je s trdim delom uspelo ustvariti dobro ime v svoji panogi, kar je lastnike navdihnilo, da so razvili franšizno mrežo, ki je danes postala ena vodilnih v Italiji na področju nege telesa.
 
Področje nege telesa je trg, ki v zadnjih letih lepo raste povsod po svetu. Lastnik blagovne znamke, podjetje Tristar, pomaga franšizijem tudi pri začetnem financiranju. V svoji ponudbi imajo kar 15 različnih oblik studiev, odvisno od finančnih zmogljivosti in želja franšizija. Velikost njihovih centrov se giblje od 60 do 300 kvadratnih metrov. Danes ima Tristar odprtih več kakor 130 centrov pod blagovno znamko K2. Lani so se začeli širiti tudi na tuje trge: Francijo, Veliko Britanijo, Grčijo.
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *