Levji delež pospravijo trije

Avtor: Ana Cergolj | Objava: 13.12.2007

Predstavitev na spletu učinkuje, ko se s ponudbo uvrstite med prve tri na prvi strani spletnih iskalnikov.


Primož Inkret na prvi Slovenski konferenci iskalnega marketinga (SKIM, oktober 2007) teatralno predstavlja, kako pomemben je položaj na vrhu. Z iskalnim marketingom lahko izboljšate donosnost spletnega mesta.(Foto Skim)

»Če nisi na spletu, te ni,« so radikalni poznavalci spletnega trženja. Še huje, dejstvo, da je dve tretjini slovenskih podjetij na spletu, pomeni, da tam skoraj zagotovo oglašuje vaša konkurenca. Če ste na spletu, vendar vas kupci ne najdejo, je enako, kot da vas ne bi bilo.  
 
Vzemimo primer, da vaše podjetje prodaja poslovna novoletna darila. Pred sezono vložite v televizijske oglase in »jumbo« plakate. Ko podjetja konec novembra mrzlično iščejo izvirno darilo za svoje partnerje, se nekdo medlo spomni vašega oglasa in v Najdi.si ali Google vtipka besedi »poslovna darila«. Če se med zadetki na prvi strani ne pojavi povezava na vašo spletno stran, ste lahko povsem prepričani, da se vam je kupec, ki ste ga lovili, izmuznil.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *