»Literarni« toaletni papir

Avtor: Nives Pahor | Objava: 10.11.2003



Ste že kdaj pomislili, da bi lahko postal toaletni papir še kaj več kot to. Nemški podjetnik George Hommerstoffer je v toaletnem papirju videl več.
več idej >>
Ste že kdaj pomislili, da bi lahko postal toaletni papir še kaj več kot to. Nemški podjetnik George Hommerstoffer je v toaletnem papirju videl več. Tako je najprej začel nanj tiskati oglase (www.wishi.de), leta 2002 pa je že literaturo: kratke povesti, poezije, pravljice.  
 
Izkoristil je preprosto dejstvo, da ljudje radi berejo, ko gredo na stranišče. Iz tega je sklenil narediti posel in ustanovil je podjetje Klo-Verlag, kar v prevodu pomeni »straniščna založba«. Kot sam pravi, želi, da so njegove knjige uporabljene. Svojo idejo je tudi že predstavil na Frankfurtskem knjižnem sejmu. 
 
Kako tiska knjige na toaletni papir? Vsako besedilo se na istem zvitku papirja večkrat ponovi, tako da lahko tudi naslednji uporabnik prebere isto zgodbo in nič ne izgubi.  

Že pred uradnim začetkom poslovanja je prodal 8000 zvitkov. Na prodaj so po 8 evrov, kupite pa jih lahko v nekaterih supermarketih ali naročite kar na internetni strani www.kloverlag.de. Lani je v nekaj mesecih poslovanja, do božiča, prodal kar 57.000 zvitkov. Posledici sta bili milijon evrov prometa in velika želja po širitvi v druge države ... 

Vas mika navezati stik z njim? Poglejte si njegove internetne strani in morda boste sklenili posel še pred novim letom.

Vir: Millionire, oktober 2002

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *