Luksuzne dobrine v najem

Avtor: | Objava: 12.06.2006



So prestižne jahte, avtomobili, zasebna letala, dragocene umetnine ... težko dostopni? Ne več, zdaj jih lahko najamete. Ideja se je porodila ustanovitelju italijanskega podjetja za hitro pošto Pony Express, Riccardu Schmidtu. Kot pravi 48-letni Milančan s švicarskim poreklom, je njegova formula za uspeh skrita v potovanjih, uvažanju uspešnih idej, zbiranju nezadovoljnih potreb, gledanju v prihodnost. Po tej formuli je ustanovil tudi Pony Express in spletno stran Travelonline. Zdaj pa slavi prvo obletnico svojega zadnjega podjetniškega podviga Circle Club, podjetja, ki ponuja v najem luksuzne jahte, limuzine, zasebna letala, umetniška dela ... Kot pravi Schmidt, se filozofija posedovanja spreminja, zlasti kar zadeva dobrine višjega, luksuznega razreda, katerih cena hitro po nakupu pada. Kdor se včlani v njegov klub, plača 20 tisoč evrov članarine, za kar dobi 1000 točk, s katerimi lahko najema avtomobile, jahte, letala, umetnine. Med najpogosteje najetimi je avtomobil ferrari F430. Zadnja novost je možnost najema umetniških slik v sodelovanju z galerijo Monte Carlo Art Gallery. Investicija v projekt ni mačji kašelj. Samo za parkirišče za avtomobile so odšteli 4 milijone evrov. Rezultati pa so zelo dobri, saj so imeli v dobrih 6 mesecih milijon evrov prometa in 100 strank.  
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *