|
|
||
Mit o izgubi kakovostiStrah, da franšiziji ne bodo vzdrževali zahtevane ravni kakovosti storitev in da bodo s tem škodovali vašemu ugledu, je največkrat nepotreben.
Podjetniki, ki se spogledujejo z idejo, da bi iz svojega posla razvili franšizni sistem, se pogosto pritožujejo, da je ključni dejavnik, ki jih zadržuje pred končno odločitvijo, strah, da franšiziji ne bodo sposobni ali željni ohraniti postavljenih standardov kakovosti.
Tipično tarnanje podjetnika se začne približno takole: »Dolgo in trdo sem delal, da sem zgradil blagovno znamko, zato je nočem zdaj pustiti nekomu, da mi jo uniči,« pripoveduje ameriški franšizni svetovalec Mark Siebert.
Tovrstne skrbi so povsem razumljive. In povedo, da je podjetnik kot potencialni franšizor usmerjen na prave stvari v poslu in da res gradi dolgoročni posel. Ohranjanje kakovosti je namreč eden ključnih elementov za uspeh franšiznega sistema. To je tisti element, ki ločuje uspešne franšizne verige od neuspešnih, poudarja Siebert. Franšizni sistem, ki je izveden na pravi način, lahko celo izboljša kakovost blagovne znamke franšizorja. Ko govorimo o kakovosti pri franšizi, govorimo zlasti o doslednosti izvajanja postopkov, ki jih postavi franšizor.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|