Mobilni oglas malo drugače

Avtor: | Objava: 09.07.2007



Russ Levinson je samostojni trženjski svetovalec iz New Yorka, ki si je izmislil inovativno trženjsko storitev, in sicer oglaševanje v živo (v slogu Velikega brata). Kupil je tovornjak in zadnji del, ki je namenjen prevozu tovora, obdal s pleksisteklom ter ga začel oddajati v najem za predvajanje promocijskih akcij in oglasov, ki se odvijajo v živo. Oglase na tovornjaku namreč izvajajo igralci, manekenke in tako naprej. Tovornjak se po navodilih naročnika vozi po mestu. Verjetno ni treba poudarjati, da pritegne veliko pozornost mimoidočih. V projekt je Levinson vložil 30 tisoč dolarjev. Da so ga ljudje sploh opazili, je moral na začetku vse dneve preživeti na najzanimivejših lokacijah New Yorka in upati, da ga bodo opazili pravi ljudje. Res so ga opazili. Tako je tudi dobil prvo stranko, fotografa Gregoryja Heislerja, ki si je na tovornjaku uredil ves fotografski studio in vabil ljudi, da se pridejo fotografirat. Najemnina za tovornjak se giblje med tisoč in dva tisoč dolarji na dan (odvisno od zahtev stranke).  

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *