Največji oglas na kolesih

Avtor: Petra Mauer | Objava: 11.06.2013


Začetni stroški: od 5.000 do 30.000 evrov

Marketing: tiskani mediji, radio, letaki, transparenti, jumbo plakati, oglaševanje na avtobusih, internetno oglaševanje 

Čas delovanja: vse leto

Konkurenca: da

 

Dejstva

Avtobus je največji premikajoči se medij, ki omogoča tridimenzionalne predstavitve produktov ali storitev in ponuja ogromno kreativnih možnosti za oglase. Povežite se z lokalnimi avtobusnimi postajami, lastniki turističnih agencij in drugimi lastniki avtobusov ter se dogovorite za sodelovanje. Pomenite se, kakšno vrsto oglaševanja boste ponujali strankam, da bodo lahko izbirale med oglaševalskim prostorom znotraj vozila (na stolih, na digitalnih ekranih, tablah ), na steklenem ali stranskem delu avtobusa, zanimivo je tudi oglaševanje na avtobusnih kartah in podobno.

 

Avtobusno oglaševanje je prisotno že skorajda v vsakem mestu. S stranko se morate dogovoriti za velikost, mesto oglasa, kdaj naj se začne pojavljati, koliko časa in na kakšen način. Določite še minimalno trajanje oglasa. Povežite se s tiskarji, ki vam bodo lahko natisnili tako velike oglase, pozanimajte se za nakup oglasnih tabel, ekranov in podobnega, da jih boste nabavili po zmerni ceni ali dobili celo popust na količino.

 

Trg

Vodilni v podjetjih se zavedajo, da je treba posel, s katerim se ukvarjajo, oglaševati. Ponudite jim možnost, s pomočjo katere bodo postali še bolj prepoznavni in uspešni. Začnite z dejavnostjo avtobusnega oglaševanja ter poskrbite, da boste čim več oglasnega prostora prodali različnim podjetjem, društvom ali drugim skupinam, ki bodo želeli tudi na ta način podkrepiti svoje politične kampanje ali izpostaviti očem svoje izdelke oziroma storitve.

 

Nasvet

Pozanimajte se o konkurenci in poskušajte biti korak pred njimi. Ponudite akcije s popusti ali se domislite česa podobnega. Potencialnim strankam izpostavite pozitivne strani avtobusnega oglaševanja. Povejte, da se takšnih oglasov običajno ne da prezreti, saj so ogromni, pisani, inovativnih dizajnov, z njimi se dosežejo različne skupine ljudi, od študentov, upokojencev, družin, samskih oseb, poslovnežev, gospodinj, nenazadnje oglas vidijo tudi mimoidoči pešci, kolesarji, vozniki avtomobilov  Če želite razširiti svoj posel, potem strankam ponudite tudi izdelavo oglasa, osredotočite pa se tudi na oglaševanje na avtobusnih postajah.

 


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *