Nakup hrane izza steklenih vitrin

Avtor: Petra Mauer | Objava: 10.03.2013

Prva samopostrežna pekarna BackWerk je bila ustanovljena pred dvanajstimi leti v nemškem Düsseldorfu. Sčasoma je postala ena najhitrejše rastočih pekarn v Evropi, ki dandanes uspešno posluje s pomočjo mreže 295 franšiznih enot, med katerimi sta dve tudi v Sloveniji.


Renata Žibert: »Večkrat letno nas obiščejo inštruktorji, ki nam svetujejo, kako bi lahko morebiti še izboljšali poslovanje.«

Lastnica prodajalne v Ljubljani je podjetnica Renata Žibert. Sogovornica si je delovne izkušnje nabirala v Mercatorju, kjer je bila zaposlena kot poslovodja blagajn in administracije. Že dlje časa je želela delati zase, zato se je odločila, da se bo udeležila predstavitve podjetja FranAdria, ki se ukvarja s franšiznim svetovanjem. Med drugim je ogromno izvedela o franšizi BackWerk, ki jo je navdihnila do te mere, da se je opogumila in odločila postati samostojna podjetnica. V nemškem podjetju so namreč iskali nove franšizojemalce. Zanimale so jih osebe, ki uživajo pri delu z ljudmi in imajo željo po poslovnem uspehu. Če je potencialni kandidat imel razvito poslovno žilico in spretnost vodenja kolektiva, je bilo še toliko bolje. Zaželene so bile izkušnje iz prodaje, zanimanje za prehrambeno industrijo, organizacijske spodobnosti in starost od 25 do 55 let. Ker je sogovornica vsem kriterijem ustrezala, je bila še bolj trdno prepričana, da je to zanjo odlična poslovna priložnost; še posebej zato, ker se je zavedala, da gre za vstop v stabilno prehrambeno panogo s prepoznavno blagovno znamko in preverjenim uspešnim konceptom.  

»Izvedela sem, da z nakupom franšize BackWerk pridobim možnost poslovnega uspeha, veliko strokovnega znanja za zagotovitev učinkovitega prodora na trg, določeno lokacijo, inovativen sistem samopostrežne pekarne, dobro podporo s tesnim medsebojnim sodelovanjem, usposabljanje, prenos marketinškega in strokovnega znanja in še bi lahko naštevala.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"