Napihljive igrače

Avtor: | Objava: 08.10.2012


(Big Stock Photo)

Začetni stroški: od 5000 evrov naprej
Čas delovanja: vse leto
Konkurenca: da
Oglaševanje: lokalni časopis, letaki, radijski oglas, internetna stran, vizitke, od ust do ust
 
Dejstva
Ker gre za mlade stranke, bodite pozorni, da igrala ustrezajo vsem zdravstvenim in varnostnim standardom. Povežite se z dobaviteljem, ki naj vam ponudi dobro ceno glede na količino kupljenih izdelkov. Preučite konkurenco in skušajte biti boljši od njih ali vsaj drugačni, nato se domislite privlačnega logotipa in ustvarite internetno stran, preko katere se boste oglaševali. Določite zgornjo mejo vaše investicije in se podajte v nakup kakovostnih izdelkov, pa naj gre za tobogane, napihljive figure, gradove, bazene, trampoline, poligone z napihljivimi ovirami …
 
Trg
Otroci imajo ogromno energije, ki jo morajo porabiti. Zakaj jim ne bi ponudili zanimivo zabavo z napihljivimi igračami? Malčki jih obožujejo, saj so pisane, simpatičnih oblik, po njih lahko skačejo, se mečejo, delajo prevale brez skrbi, da bi se ob tem poškodovali. Storitev ponudite šolam, društvom in organizacijam, zavodom in podjetjem, ki so povezani z otroki, prav tako naj za vas vedo organizatorji zabav, festivalov, sejmov in različnih dogodkov.
 
Nasvet
Raznovrstna ponudba napihljivih igrač bo poskrbela za neskončno zabavo na morju, v bazenu, dvoranah ali kar na domačem vrtu. Osredotočite se na igrala, na katerih so slike priljubljenih otroških junakov. Vsaki stranki se popolnoma posvetite in poslušajte njihove želje, obenem nikar ne pretiravajte s cenami, saj si želite, da bi se ljudje k vam vedno znova vračali. Začnite z majhnim številom napihljivih igrač in ko bo posel zacvetel, postopoma kupujte nove. Zavedati se morate, da so nadaljnje investicije potrebne, saj nikakor ne smete počivati na lovorikah. Le tako boste ostali korak pred konkurenco in še naprej uspešno gradili svoj posel.
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *