Našo stran vsi poznajo...

Avtor: Boris Peruš | Objava: 15.01.2007

Ko z iskalniki iščemo neko informacijo, nas zanimajo ponavadi samo najvišje uvrščeni zadetki. Kako bomo dosegli, da bo spletna stran našega podjetja na vrhu seznama?



Vaš nastop na internetu ima nek namen, mar ne? Želi privabiti čim več obiskovalcev, ki bodo zvedeli več o vašem izdelku ali storitvi. In kako boste to dosegli? Tako, da se bodo vaše strani našle na vrhu rezultatov, ko bo naključni iskalec informacij vtipkal neko besedo, ki ga zanima. Saj je to čisto logično mar ne? Danes vsi iščemo podatke po internetu in ko nam neki iskalnik, na primer Google ali Najdi.si sporoči rezultate svojega iskanja, bomo odprli eno, dve ali tri povezave. Znano je, da si kar 85 odstotkov obiskovalcev iskalnikov ogleda le prvo stran z zadetki, ki jih ponudi iskalnik. 

Biti na vrhu seznama rezultatov mora biti zato vaš najpomembnejši cilj, ko pripravljate internetni nastop. In postopek, s katerim boste to dosegli, se imenuje optimiranje spletnih strani. O tem bo torej tekla beseda v tem članku. 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *