Ne mara biti podjetnik, a je v tem vse bolj uspešen

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 07.05.2014

Slovenski modni oblikovalec je s svojimi kreacijami prodrl do visokih krogov svetovne mode. »Nič preveč se nisem trudil. Samo delal sem in objavljal svoje izdelke na spletu. Svetovna moda in delo, vedno več dela, ki je postalo že resen posel, je nato prišlo samo k meni.«


Peter Movrin: »Morali bi ustvariti svojo bolj unikatno prepoznavno zgodbo, svoj edinstveni koncept. Preveč se gleda na trende v tujini.« (Foto: Peter Giodani)

Ime Peter Movrin je bolj odjeknilo v slovenski zavesti, ko se je lani v njegova oblačila oblekla tudi kontroverzna pevska ikona Lady Gaga, znana po nenavadnih kreacijah, s katerimi pogosto šokira. Leta 2010 se je, denimo, na prireditvi MTV Music Awards na odru pojavila v oblačilu iz surovega mesa. Glede na to, da Peter izhaja iz mesarske družine, so ga prijatelji zafrkljivo spraševali, ali ima kaj pri tem. »Neee,« se smeji Movrin, ki je v svojem Kočevju med odraščanjem delal v očetovi mesariji. »Pevkini stilisti so me poiskali šele dobri dve leti pozneje, z njo pa se tudi nisem nikoli srečal v živo. Le enkrat sva se pomenila po skypu,« razloži.

 

O svojih stikih z ljudmi iz visoke mode oziroma šovbiznisa še pove, da so precej bolj »normalni«, kot jih prikazujejo mediji. »Pri delu so zelo resni, zelo dobro vedo, kaj delajo, so korektni, sodelujoči in profesionalni. Vse ostalo je predstava, spada k poslu. Kot opažam, deluje modna industrija v svetu v primerjavi z ostalimi branžami zelo korektno, pogodbe se spoštujejo, denar kroži. Sicer ne bi mogla obstajati taka, kot je, in svet vrteti iz leta v leto, vedno znova in znova.«

 

Iz babičine omare

 

Peter je odraščal z zavestjo, da je modno oblikovanje nekaj, kar bo počel v življenju. Že zgodaj ga je navdušila babičina omara, polna lepih kosov oblačil, sosedine barbike, pa so bile njegovi prvi modeli, ki jih je oblačil s svojimi kreacijami. »Rad se vozim z mestnim avtobusom in gledam starejše ljudi. Zlasti ženske imajo na sebi prelepa oblačila in čevlje izpred 30 ali 40 let nazaj. Krasne kreacije z mnogimi odličnimi detajli, ki jih danes skorajda ni opaziti.«

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *