Ne ustrašite se kritik

Avtor: | Objava: 10.03.2004



Ustvarjanje novih izdelkov skoraj vedno pomeni podiranje mej obstoječega. Poglejte, kaj so o nekaterih novostih in trendih menili takratni »poznavalci«.  
»Ta 'telefon' ima preveč pomanjkljivosti, da bi ga lahko resno uporabljali za komuniciranje. Naprava je za nas brez vrednosti.«  Notranja ocena podjetja Western Union, 1876  

»Mislim, da je na trgu prostora za morda pet računalnikov.« Thomas Watson, direktor IBM, 1943  

»Ni razloga, da bi kdorkoli želel imeti doma računalnik.« Ken Olson, ustanovitelj in direktor Digitala, 1977  

»Delnice so dosegle raven, ki je videti kot trajno najvišja.« Irving Fisher, profesor ekonomike na univerzi Yale, 1929  

»Vse, kar se lahko izumi, je že izumljeno.« Charles H. Duell, ameriški patentni urad, 1899  

Povzeto po www.isbc.com

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *