|
|
||
Nealkoholni bar
Začetni stroški: od 5.000 evrov naprej, odvisno od urejenosti najetega prostora
Marketing: časopisni oglasi, spletni in radijski oglasi, letaki, od ust do ust, spletne skupnosti
Posebne zahteve: organizacijske sposobnosti, poznavanje gostinske dejavnosti, upoštevanje oziroma poznavanje zakonov glede gostinskega poslovanja
Potrebna oprema: blagajna, telefon, internet, primeren inventar, oprema lokala …
Popoldansko delo: da
Čas delovanja: skozi vse leto
Je pri nas že konkurenca: da
Dejstva
Zabavati se je mogoče tudi brez alkohola. To je dejstvo, ki ga lahko potrdijo mnogi ljubitelji brezalkoholnih pijač. Imamo že lokale, v katerih se ne kadi, zakaj ne bi uresničili še ideje o baru, v katerem ne strežejo alkohola?
Najprej ugotovite, kaj bi sploh radi, katera je vaša ciljna publika, s čim vse, poleg napitkov, boste še postregli gostom, kdo bo razvijal nove recepte za pijače, kakšno glasbo boste vrteli, ali boste uredili prostor za plesišče, si želite kavarno ali nočni lokal … Nato pripravite poslovni načrt, kar pomeni, da preračunajte, koliko denarja boste potrebovali, koliko gostov bi potrebovali vsak dan ali mesec in koliko bi naj ti zapravili, koliko zaposlenih boste potrebovali in koliko jim boste plačevali, koliko denarja boste zapravili za najemnino, opremo, stroške poslovanja, zavarovanje in podobno, pri tem pa ostanite realni.
Trg
Nealkoholni bar je lahko odlična poslovna priložnost, saj ni malo strank, ki bi želele v miru popiti sok, kavico, čaj ali kakšen frape, ne da bi za sosednjo mizo glasno razgrajal gost, ki ima pred sabo vrčke piv in v krvi preveč alkohola. Nedvomno boste goste v bar privabili s pestro ponudbo in obljubo, da pri vas ne bodo naleteli na nervozne, nerodne, glasne in opite ljudi, ki nemalokrat zaradi preveč zaužite alkoholne tekočine iščejo težave. Odlične stranke bodo tudi otroci, mladi pari in tudi starejši ljudje, ki jim bo prijala majhna sprememba in se bodo tudi pozno zvečer rade volje odpravili ven in okrepčali v brezalkoholnem baru.
Nasvet
Povežite se z lokalnimi organizacijami, ki podpirajo zdrav način življenja, in morda boste z njimi sklenili dobičkonosno sodelovanje, poiščite morebitne sponzorje in zanje ter vaše goste pripravite poseben dan zabave. Zamislite si mesečni načrt dogodkov in se potrudite, da bodo čim več večerov zakupile skupine, zavodi, društva in druge stranke.
|
|