Podjetnik logo
 

Nekaj ugotovitev ob dosedanjih izborih Podjetnika leta

Avtor: | Objava: 10.06.2003



V vseh teh letih nikoli nismo izbrali prejemnika našega priznanja po nekem preprostem številčnem merilu, ampak smo se odločali tako, da je izbrani podjetnik oziroma podjetnica oziroma podjetniška skupina vedno poosebljala neko podjetniško kakovost in s tem pomenila tudi neko sporočilo.
Naj prikličemo v spomin nekaj takšnih sporočil:

- velikokrat smo izpostavili pomen tehnoloških inovacij, zlasti pri ambicijah po mednarodnem uspehu (Hyla, Le Tehnika, Hermes SoftLab, Seaway, SmartCom, Tipro, Goltes Snowboard);

- ugotavljali smo, da končni uspeh temelji na vrednotah, ki jih je podjetnik oblikoval že zgodaj v življenju;

- odkrivali smo, da je pomembno, da podjetnik, ki deluje v neki avantgardni dejavnosti, pomaga tudi razvijati okolje, v katerem deluje;

- izkazalo se je, da partnerstvo prinaša večji razvoj, pa najsi gre že za sodelovanje zakoncev;

- z našim izborom smo pa končno povedali tudi to, da so v podjetništvu tudi človeške vrednote (skrb za invalide, podjetje Blues)...

KOMENTARJI

Če želite svoje mnenje o tem članku deliti z drugimi bralci vas vabimo, da svoje mnenje vpišete spodaj. Komentarjev ne cenzuriramo, samo v skrajnih primerih, ko gre za spodbujanje nestrpnosti, navajanje h kriminalnim dejanjem ipd. Za mnenja ne odgovarjamo.

 

 

Ime
Naslov *
Vsebina *

Prosimo seštejte triintridest in devet * 
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *