Obiskovalci naj pridejo pripravljeni!

Avtor: Petra Mauer | Objava: 09.03.2012

Franšizni sejmi so odlična odskočna deska za obiskovalca, ki se želi podrobneje seznaniti z vse bolj priljubljenim načinom poslovanja prek franšiznih mrež.


Igor Pavlin

Pogovarjali smo se z Igorjem Pavlinom iz Sekcije slovenskih franšiznih družb, ki je sodeloval že na vsaj petnajstih franšiznih sejmih v Italiji, Veliki Britaniji, Nizozemski, Hrvaški, Ameriki, Severni Koreji, Maleziji …
 
Kje vidite prednosti obiskovanja franšiznih sejmov po svetu?
Poglavitna prednost obiska dobrega, večjega sejma je soliden vpogled v franšizing na veliko področjih, razmišljanje o lastni primernosti za to ali ono franšizo, zlasti pri mlajših ljudeh dober vpogled v svet franšizinga. Lahko je praktična alternativa študiju poslovnih ved.
 
Katero je ciljno občinstvo franšiznega sejma?
To so kandidati za nakup franšize, ki jih ponekod imenujejo investitorji. Gre lahko za že obstoječa večja ali manjša podjetja ali tudi za fizične osebe, ki po nakupu franšize, če do tega pride, formalizirajo svoj posel v eni najbolj primernih pravno predpisanih oblik. Vsak sejem je treba gledati posebej, ima svojo vsebino, svojo ciljno publiko in obseg. Glede na nevirtualno naravo večine sejmov so poglavitna ciljna publika kar kandidati z geografsko najbližjih območij.
 
Veliki mednarodni sejmi, kot sta nam najbližja sejma v Parizu in Milanu, so pripravljeni tudi na tako povpraševanje. Slovenci smo si v Parizu ustvarili ime, čeprav mi ni znano, koliko pogodb se je pri nas že sklenilo zaradi obiska tega sejma. Seveda so vabljeni tudi slovenski franšizodajalci, predvsem kot ponudniki, saj organizator sejma živi od pobiranja najemnin razstavnih prostorov. Naši franšizodajalci redko sploh pomislijo, da bi tam sodelovali. Vabijo pa nas ne le v Milano, Pariz, London, Barcelono, ampak tudi v Peking, Mumbaj, Manilo, Mehiko, ZDA ... kot obiskovalce in razstavljavce. Nekaj naših članov, ki se širijo v Srbijo, na Hrvaško, v Italijo, Španijo, se je že udeležilo lokalnih sejmov v Beogradu in na Hrvaškem.
 
Lokalni sejmi, na katerih je izbira franšiz majhna, so navadno bolj prilagojeni pogojem v državah v regiji. Franšizni sejem v Budimpešti včasih doseže velikost ene tretjine pariškega sejma in želi biti tudi sejem za kandidate iz držav bivše Jugoslavije.
 
Poleg kandidatov za nakup so na sejmu tudi franšizni posredniki, ki lahko pozneje iščejo kandidate za posamezne franšizodajalce na lastnem ozemlju, potem je tu še množica ljudi, ki še niso kandidati za nakup, ampak jih zanima ponudba.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *