Oblačilna sekta znamke Claseo

Avtor: | Objava: 12.02.2008



Želje potrošnikov po ekskluzivnosti in edinstvenosti nimajo meja. Claseo iz Nemčije skuša trend izkoristiti z linijo modnih oblačil za zaprt krog potrošnikov. Kombinacija ekskluzivnosti in sodelovanja s potrošniki postavlja koncept blagovne znamke Claseo na povsem novo poslovno raven.  
 
Claseo, ki je na trg prišel v začetku leta 2007, se oglašuje kot prva zaprta nakupovalna skupnost na svetu, saj lahko nakupe njihovih izdelkov opravljajo prek spletne strani le tisti, ki so bili ekskluzivno povabljeni. Vsak član Clasea ima omejeno število vabil, ki jih lahko razpošlje prijateljem, ki morajo nato na spletni strani vnesti svojo kodo z vabila in opraviti nakup, da lahko uradno postanejo člani. S tem dobijo dostop do oblačil blagovne znamke Claseo in do spletne strani skupnosti. Član, ki je poslal vabilo, pa s tem pridobi 10 evrov popusta pri naslednjem nakupu.  
 
Vsi Claseovi izdelki imajo tudi originalno vidno identifikacijsko kodo. Ta omogoča članom, da se prepoznajo med seboj v množici. Z vpisom kode, ki jo ima član na majici, lahko uporabnik na Claseovi spletni strani izve ime določene osebe. Tako je Claseo ustvaril spletno skupnost, v kateri se kupci povezujejo, spoznavajo, delijo mnenja in podobno.  
 
Člani lahko tudi sooblikujejo blagovno znamko s svojimi idejami. O predlaganih idejah nato glasujejo vsi člani. Tisti, katerih dizajni gredo v proizvodnjo, dobijo delež od dobička. Cena polo majice Claseo je 79 evrov. 

Več: www.claseo.com

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *