|
|
||
Obnova starih fotografij
Začetni stroški: od 2.000 evrov
Marketing: internet, časopisi, revije, radijski oglasi …
Potrebni material: optični bralnik, računalnik, program za obdelavo fotografij, telefon, internet
Delo od doma: da
Konkurenca: da
Trg
Z nakupom kakovostnega optičnega bralnika, računalnika in programa za obdelavo fotografij lahko postanete restavrator fotografij in tiste, ki jih je načel zob časa (zaradi česar so pobledele in postale skorajda neuporabne), bodo z vašo pomočjo spet zasijale. Storitev ponudite vsem, ki bi želeli obuditi spomine na prednike, prijatelje, dogodke in stvari …
Dejstva
Posel je mogoče opravljati iz dnevne sobe. Ne glede na to, ali so fotografije črno-bele ali barvne, jih lahko restavrirate in iz starih ter poškodovanih naredite spet sveže, lepe in privlačne na pogled. Analogno fotografijo digitalizirate, nato pa z računalniškim programom popravite nepravilnosti, odstranite moteče rise, dodate svetlobo, ostrino, poudarite barve … ter naredite nove kopije, ki jih nato strankam natisnete ali jim jih posnamete na ploščo.
Dejstvo je, da se fotografije sčasoma pokvarijo, izgubijo barvo, pojavijo se mehanske poškodbe zaradi prepogibanja, uniči se vrhnja plast, nekatere se natrgajo, spet drugim manjka že dobršen del motiva … Kar se zdi za marsikoga nerešljiv problem, bo za vas postalo sredstvo za preživljanje, saj je z digitalnim oblikovanjem mogoče na videz uničeno sliko popraviti do te mere, da se bo prikazala v povsem novi, čudoviti podobi. Z natančnim proučevanjem programa za obnovo starih slik, nekaj vztrajnosti, veliko vaje, potrpljenja in znanja boste vašim naročnikom vrnili neprecenljive spomine na preteklost.
Nasvet
Strankam ponudite več kot le obnovo fotografij. Začnite s prodajo darilnih kompletov, ki vsebujejo okvir za sliko, morda album, naredite kopijo retuširane fotografije v različnih formatih in podobno ter vse skupaj zapakirajte v elegantno oblikovano in praktično škatlo. Pred popravilom si sliko natančno poglejte, precenite, koliko časa in truda boste morali vložiti v njeno restavriranje, ter naročnika seznanite s predvidenimi stroški. Pojasnite, da vaša storitev zajema tudi naročanje nalepk, na katere lahko natisnete motiv s fotografije, povejte, da je sliki mogoče dodati tekstovne napise ali lepe misli, narediti zaobljene robove, sliko povečati, zmanjšati … Potrudite se za vsako stranko, saj še vedno velja, da je najboljša reklama »od ust do ust«.
|
|