Ocena strani www.avtocenterlekse.si

Avtor: | Objava: 10.11.2003



Skupna ocena: 2,5 


Tomo Glažar: 

Strategija spletnega nastopa: Izredno skromna. Spletno mesto je namenjeno potencialnim kupcem vozil volvo, a strategija spletnega nastopa žal ne izkorišča komunikacijskega potenciala te blagovne znamke. Naročnik je žal pozabil tudi na obstoječe lastnike vozil.

Uporabniški vmesnik: Spet se pojavlja odvečna uvodna stran, ki pa za razliko od drugih ponuja vsaj dostop do treh glavnih področij. Uporabniški vmesnik je pregleden in funkcionalen, kar pri skoposti vsebin niti ni umetnost. Dvojni meni za dostop do vozil ni najbolj prijazen do uporabnika.

Vsebina: Suša. Odlična vozila so tu predstavljena precej skromno. Aktualnih vsebin ni. Ni popustov in ni akcij. Prav tako pogrešam kontaktne osebe naročnika. Katalog rabljenih vozil je prazen, čeprav domnevam, da na naročnikovem parkirnem prostoru ne bi bilo težko najti kakšno vozilo iz druge roke.

Kreativna zasnova: Enostavna in skromna. Prevladujoča modra barva, ki jo najbrž narekuje principal.

Storitve: Jih ni, kljub izredno širokim možnostim glede na dejavnost naročnika.

Točka evforije: Žal je ne najdem.

Točka depresije: Neupravičen minimalizem vsebin in neambicioznost spletnega nastopa.

Ocena: 2       


Sašo Jankovič: 

Če izvzamemo nepotrebni uvodni panel, je stran profesionalno oblikovana. Pohvaliti velja izbiro tipografije, žal pa takoj ob odprtju pade v oči neskladje med logotipom blagovne znamke Volvo in celostno podobo avtocentra. Gre za pogost problem in obstajajo različne rešitve, s katerimi ga lahko zaobidemo, ki pa jih tu pogrešimo. Rumena barva rubrik je morda preintenzivna za sicer lepo usklajeno belo-modro barvno skalo strani. Kontaktne naslove bi z dna morda kazalo premestiti v rubriko Info in jo temu ustrezno preimenovati. Napis »Ni beleženih podatkov« v rubriki Rabljena vozila pa daje vtis, da stran ni vzdrževana. Naštete podrobnosti povsem po nepotrebnem kazijo sicer dobro zasnovo.

Ocena: 3,5   


Andrej Remškar: 

Bom kar neposreden: kupci tako dobrih (in dragih) avtomobilov si na internetu zaslužijo bistveno več pozornosti, kot so jim je namenili v Avtocentru Lekše. Poleg kratkega opisa Volvove filozofije in predstavitve družinskega podjetja strani vsebujejo še opise posameznih modelov – če bi bilo vse skupaj vsebinsko in oblikovno ustrezneje pripravljeno, bi tvorilo dobro podlago za korektno spletno predstavitev. Tako pa ... Besedilo v področju »Predstavitev« nespretno meša predstavitev podjetja in Volva; samo zelo pazljiv bralec bo ugotovil, da avtomobile tudi servisirajo. O vozilih izvemo samo osnovne predstavitvene podatke (in vidimo majhne slike – če ne manjkajo); najnovejši in verjetno najdražji model je predstavljen samo z angleško brošuro v formatu PDF. Kaj pa, če so me vseeno navdušili za nakup? Tu se pot na tej spletni strani žal konča: ni podatkov o opremljenosti konkretni modelov, ni cen, ni delovnega časa salona niti povezav do strani principala z več informacijami ... Je pa še prazna stran s ponudbo rabljenih avtomobilov.  

Vse skupaj deluje, kot bi bilo zasnovano, oblikovano in izvedeno pred mnogimi leti, potem pa so se »zaradi reda« na straneh vzdrževale le najbolj ključne informacije.

Ocena: 1,5 

Opombe:
- manjka osnovna slika S60,
- XC90 ima samo angleški PDF,
- samo naslov, brez lokacije ali delovnega časa,
- telefon brez 01,
- zbirka rabljenih avtomobilov prazna 12. 10. ob 21 uri    


Robert Rolih 

+ Zelo dober vtis na obiskovalca pustijo predvsem besedila na spletni strani, ki zares dobro predstavijo podjetje, njegovo filozofijo in modele avtomobilov. Vse skupaj podpre tudi grafična podoba, ki je čista in na dovolj profesionalni ravni. 

- Pozitiven vtis, ki ga pustijo predstavitve modelov avtomobilov in samega proizvajalca žal pokvari preostanek spletne strani. Rubrika Rabljena vozila je prazna, kar daje vtis zapuščenosti strani, na spletni strani ni zemljevida lokacije podjetja (v tej branži je to zelo pomembno), nikjer ni navedenih odpiralnih časov salona. Pogrešam tudi nekoliko več človeške topline, ki bi jo podjetje lahko doseglo s predstavitvijo zaposlenih in slikovnim gradivom, na katerem bi bilo pričarano dogajanje v salonu.

Ocena: 2,5   


Stanko Blatnik: 

Spletno mesto je oblikovano, kot je to bilo moderno pred nekaj leti (oblike in barva). Navigacija je zadovoljiva, čeprav na mestih zavaja. Povezava na rabljena vozila se navezuje na tipe vozil, ki so pa nova. 

Ko se pogleda na model S80, se na sredine zaslona proti desni strani pojavijo napisi, ki niso oblikovani kot ostali. Stran je izdelana v Microsoft FrontPage in nima metatagov, kar je tipično za večino strani, ki smo jih ocenjevali. PDF datoteka za Volvo XC90 je v angleščini in jo je potrebno zelo povečati, da bi se lahko prebralo besedilo. 

Spletno mesto vsebuje veliko informacij za uporabnika. 

Ocena: 3,0

 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *