Ocene spletnih strani

Avtor: Milan Simčič | Objava: 10.11.2003



Kje bomo kupili naslednji avto? Zanimala nas bo ne le cena avtomobila, ampak tudi ugled podjetja, saj bomo pri njem najbrž avtomobil tudi servisirali. Pri menjavi avtomobila »staro za novo« si želimo kar se da ugodne pogoje, morda nadomestni avto ... H komu bomo torej šli? Nam lahko pri tem pomaga internet?  

Po raziskavah sodeč na slovenskih cestah prevladuje znamka Renault. Pod drobnogled smo vzeli predstavitev podjetja Malgaj, ki se ponaša s stoletno tradicijo. Podjetje Malgaj poznamo predvsem po prodaji vozil Renault, pred kratkim pa so odprli tudi center za vozila Volkswagen. Podjetje ima tudi največji center rabljenih vozil v Sloveniji.  

Po naših cestah se vozi tudi precej vozil tovarne Volkswagen. Družinsko podjetje Mesojedec ima že 35-letno tradicijo. Začeli so s servisnimi storitvami za vozila Volkswagen in kasneje svojo ponudbo dopolnili s prodajo osebnih in gospodarskih vozil.  
Tretja spletna stran, ki smo jo vključili v ocenjevanje, je last družinskega podjetja Lekše. Oče in eden izmed štirih solastnikov podjetja je bil zaposlen v podjetju Volvo na Švedskem. Od tam je družina prenesla znanje in izkušnje v Slovenijo, kjer že 35 let servisirajo in nekoliko manj prodajajo vozila te ugledne, varne in prestižne znamke avtomobilov.

Čemu služi internet

Vsa tri podjetja, katerih predstavitve ocenjujemo v tej številki Podjetnika, imajo enak problem: Kaj napisati na spletne strani? Kako izkoristiti internet? Njihove ključne izdelke, avtomobile, naj bi namreč zelo podrobno predstavili že uvozniki (Volvo, Renault, Volkswagen), zato nima smisla vlagati preveč energije v podrobne opise posameznih modelov.

Dejstvo je, da uporabniki na teh straneh iščemo predvsem uporabne informacije, zato je lahko majhna, kakovostno urejena in oblikovana predstavitev čisto dovolj. Prodajalci in serviserji avtomobilov bi se morali izkazati predvsem na področju aktualnih informacij in svetovanja. Poleg nujno potrebnih izpostavljenih podatkov o podjetju (kontaktni podatki, delovni čas, lokacija, glavne dejavnosti – z izpostavljenimi primerjalnimi prednostmi in posebnostmi!) lahko obiskovalcu ponudijo predvsem informacije o novostih in posebnostih v prodajnem programu ter o aktualnih akcijah.

Vsebine, ki niso obdelane na njihovih straneh, je treba nakazati, potem pa ponuditi kakovostne povezave: ne samo ene do osnovne spletne strani uvoznika, temveč veliko čim konkretnejših (do posameznih modelov, cenikov ...). Internet ima nedvomno lahko pomembno vlogo tudi pri prodaji rabljenih avtomobilov. Seveda bo treba poskrbeti, da bo ponudba ažurna, kakovostno predstavljena in da bo sistem enostaven za uporabo. Iluzorno je pričakovati, da bo vsak spletni deskar obiskal strani vseh slovenskih avtoservisov in si ogledoval posamezne ponudbe – a to je že priložnost za kakšnega drugega podjetnika ...

Če ne veste, kaj napisati na svoji spletni strani, lahko začnete s tistim, kar vas stranke najpogosteje sprašujejo po telefonu ali v živo. In ne pozabite povedati, kaj točno delate in zakaj ste boljša izbira od drugih.

Andrej Remškar


 
"Izgubljena"prva stran

Vsa podjetja v tokratnem ocenjevanju imajo zelo slabo izkoriščene vstopne spletne strani. Naslov in logotip podjetja sta le redko dobra odločitev za vsebino vhodne strani, zato bi podjetjem predlagal, da na prvi strani povedo, kam se uvrščajo, kakšne so prednosti kupovanja pri njih, in morda na njej predstavijo novosti iz svoje ponudbe.

Robert Rolih

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *