Od prepovedi kajenja do oglasnih pepelnikov

Avtor: | Objava: 05.09.2008



Z uveljavitvijo zakona o prepovedi kajenja v zaprtih javnih prostorih se je povečalo število »kadilskih« mizic in stojišč pred bari, klubi in restavracijami. Kadilci se namreč težko odpovedo cigareti ob pijači ali po jedi. Belgijsko podjetje Ashvertising pa je ravno v tem našlo svojo podjetniško priložnost. Novi zakon in slabo razvado je izkoristilo sebi v prid in oblikovalo zanimivo napravo Ashvertising, ki kombinira pepelnik in medij za oglaševanje. Pepelnik je narejen tako, da se pritrdi na steno, nad njim pa je barvni zaslon. Ko kadilci kadijo, se lahko na zaslonu predvajajo oglasi, novice, šport, vremenske napovedi … Kot pravijo ustvarjalci oglaševalskega pepelnika, njihovo napravo že uporabljajo številne restavracije po Bruslju.  

Podjetja Nestlé, Sara Lee in Proximus/Vodafone so bili med prvimi uporabniki naprave.  
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *