Oddaljeno delo s strankami

Avtor: Jaka Žorž | Objava: 04.09.2009



Kakovost podpornih storitev je med osnovnimi pogoji zadovoljstva kupcev. Ljubljansko podjetje XLAB je ponudilo novo različico spletnega programa za podporo uporabnikom ISL Light, ki poleg izvajanja oddaljenih predstavitev in upravljanja uporabnikovega računalnika omogoča tudi tiskanje z oddaljenim tiskalnikom in snemanje sej. Slednja zmožnost omogoča preprosto beleženje uporabniških aktivnosti, kar je dobrodošlo za podjetja, ki želijo imeti nadzor nad izvajanjem ključnih postopkov ter za odkrivanje uporabniških napak. Zmožnost oddaljenega tiskanja pa je dobrodošel pripomoček pri usposabljanju, prodaji in poprodajnih dejavnostih, saj omogoča tiskanje, tudi če stranka v svojem računalniku nima nameščenega programa, s katerim je bil dokument izdelan.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *