Oglaševanje na ulični umazaniji

Avtor: | Objava: 10.11.2008



Nizozemsko podjetje GreenGraffiti si je izmislilo zanimiv medij oglaševanja, to so mestne ceste in zidovi. Ekološko usmerjeno podjetje za risanje naročnikovih oglasov uporablja čisto energijo navadne vode. Oboroženi le z modelom oglasa in z vodno črpalko, v kateri je voda pod visokim pritiskom, podjetje postavlja »čista« oglasna sporočila na ulični umazaniji. Njihove stranke so med drugimi Smart, Elle, MTV, Universal Music … Brez papirja, črnila ali tiskanja njihovi oglasi zdržijo do 6 mesecev, odvisno seveda tudi od gostote prometa oziroma števila pešcev. Cena takega oglaševanja je prav zaradi takega načina priprave tudi bistveno nižja od klasičnega oglaševanja s tiskanimi oglasi.  

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *