Oprema za eko pisarno

Avtor: | Objava: 12.11.2012



Začetni stroški: do 50.000 evrov (odvisno od količine in pestrosti izdelkov, najema prodajnega prostora, oglaševanja …)
Konkurenca: ne
Čas delovanja: vse leto
Potrebna znanja: izdelava poslovnega načrta, marketinške in prodajne spretnosti, komunikativnost, organizacija, pridobivanje strank
Oprema: internet, telefon, računalnik, telefon
Oglaševanje: brošure, letaki, katalogi, radijski oglasi, objave v tiskanih medijih, predstavitve na sejmih
 
Dejstva
Varovanje okolja je dandanes že skorajda nuja, še posebej, če želimo sebi in naslednjim generacijam zagotoviti boljšo in lepšo prihodnost. Podjetjem in poslovnežem ponudite čim več izdelkov, ki bodo narejeni iz recikliranega materiala, kot so: lončki za pisala, odlagalni koši za revije, pisemski odlagalniki, stojala za dokumente, mape, škatle za shranjevanje, papir in drugo. Na voljo so že eko pisala, tudi bloki in koledarji, čistila in še bi lahko naštevali. V svojo ponudbo vključite še eko pisarniško pohištvo in koše za ločevanje odpadkov, saj je sortiranje smeti podlaga za izvajanje recikliranja. Da bi bila vaša ponudba pestrejša, imejte na razpolago še varčne žarnice, morda se odločite v sklopu vaše ekološke ponudbe celo prodajati prenosne računalnike, ki porabijo precej manj energije kot stacionarni.
 
Trg
Če želite biti v toku s časom, potem se odločite za posel, ki temelji na trenutnih trendih. Ekologija je vsekakor čedalje bolj cenjena, ne le v naših domovih, temveč tudi v naših pisarnah. Ponudite poslovnežem izdelke, ki so prijazni do okolja, tj. narejeni iz recikliranega materiala ali pripravljeni za ponovno uporabo. Podjetjem, ki vas bodo najela, se bo naložba dolgoročno izplačala, saj bodo privarčevali pri stroških elektrike, pisemskih ovojnicah, znamkah, čistilih itd.
 
Nasvet
Svojim strankam ponudite organiziranje prevozov na delo, s čimer se bodo sodelavci v nekem podjetju, ki živijo blizu, lahko dogovarjali za skupen prevoz do službe. S tem bi si zmanjšali stroške, obenem pa tudi skrbeli za čistejši zrak. Ponudite jim tudi brošuro, v kateri naj bodo jasna navodila za »zeleni način delovanja«: dosledno ugašanje luči, kupovanje izdelkov s čim manj embalaže, tiskanje in fotokopiranje papirja na obeh straneh, pošiljanje elektronske pošte namesto klasične, polnjenje starih kartuš namesto kupovanja novih, svetujte, da si zaposleni prinesejo s sabo eno skodelico, ki jo bodo uporabljali pri avtomatu za kavo, da jim ne bo treba vedno znova vzeti nove, plastične ….

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *