Organizator dobrodelnih prireditev

Avtor: | Objava: 08.11.2011


(Big Stock Photo)

Začetni stroški: do 1000 evrov
Potrebna oprema: telefon, internet, računalnik, tiskalnik, lasten prevoz
Marketing: časopisni oglasi, spletni in radijski oglasi, letaki, od ust do ust
Posebne zahteve: znanje o pridobivanju ustreznih dovoljenj, komunikativnost, organizacijske sposobnosti, timsko delo, profesionalnost, samozavest, sposobnost motiviranja
Popoldansko delo: da
Čas delovanja: skozi vse leto
Konkurenca: da
 
Dejstva
Funkcija organizatorja je večplastna. Njegove naloge so koordinacija dela vseh udeleženih v akciji, skrben nadzor zbiranja denarja, urejanje financ, sodelovanje z mediji, dogovarjanje s sodelujočimi itd. Poznati mora predpise o organizaciji prireditev, seznanjati javnost o tem, koliko sredstev je bilo zbranih in za kaj so se porabila, pripraviti mora tržno kampanjo, tiskovne konference, pomagati pri oblikovanju katalogov, pridobivati darovalce. Svoje dosežke in korake skrbno beleži, piše poročila in se odloča, koga bo povabil k sodelovanju, pa naj gre za nastopajoče ali tiste, ki mu bodo pri organizaciji stali ob strani ter pripomogli k čim bolj dovršenemu dogodku.
 
Organizator skrbi za idejno zasnovo in celotno izvedbo dobrodelnega dogodka, pri čemer je pogosto poudarek na promociji podjetja, posameznika ali blagovne znamke ter publiciteti. Delo zahteva človeka s trdnimi živci, saj je treba usklajevati termine, zavrteti nešteto telefonskih številk, se dogovarjati z različnimi osebami in prepričevati ljudi, da gre denar v resnično prave roke. Če želite biti v tem poslu uspešni, se ne nadejajte osemurnega delavnika. Treba bo delati zgodaj zjutraj in tudi pozno zvečer, en dan boste imeli toliko obveznosti, da ne boste vedeli, kje se vas drži glava, kakšen drug dan pa vam bo od brezdelja kar dolgčas.
 
Trg
Organizacija dobrodelnih prireditev je zahtevno delo, zato mnogi pri tem potrebujejo pomoč. Vaših storitev bodo vesele dobrodelne institucije oziroma ustanove v lokalnem in širšem okolju, vaše stranke so lahko radijske in televizijske hiše, šole, različna društva in še bi lahko naštevali. Bodite zagnani, odločni, strokovni, pošteni ter natančni in uspeh bo zagotovljen.
 
Nasvet
Poskusite z ljudmi delati v rokavicah. Z dobro komunikacijo boste uspeli pridobiti veliko drobnih delcev, ki bodo pričarali mozaik – popolne slike odmevnega dogodka. Kljub natančnemu načrtu dela dopustite nekaj svobode za vse zamisli in nasvete, ki vam jih bodo dali sodelavci, prostovoljci, nastopajoči. Spustite jih skozi sito in upoštevajte tisto, kar vam bo najbolj koristilo pri realizaciji dogodka. K sodelovanju povabite znane, vplivne osebnosti, poskrbite za vsa potrebna dovoljenja, hrano in pijačo, dober izbor glasbe, usposobljeno povezovalko programa, ozvočenje, okrasitev prireditvenega prizorišča … Z govorom pridobite na svojo stran čim več donatorjev in strokovnjakov, ki bodo javno podprli vaša prizadevanja za to, da boste svet spremenili na bolje. 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *