Osebni parfum na osnovi DNA

Avtor: | Objava: 11.03.2008


(i-StockPhoto)

Trend »narejeno po meri posameznika« se je preselil tudi na področje parfumske industrije. Podjetje My DNA Fragrance iz Los Angelesa se je pridružilo trendu in začelo oglaševati personificirane moške in ženske parfume na osnovi človekove nosilke dednih informacij - molekule DNA. S to storitvijo je postala dosegljiva tudi ekskluzivnost v parfumski industriji. S tem so potrošniki dobili možnost, da ustvarijo dišavo, ki najbolj ustreza njihovi koži, in to za bistveno nižjo ceno (blizu 68 evrov za stekleničko), kot za to plačajo znane osebnosti. Vse, kar mora stranka My DNA Fragrance narediti, je, da pošlje krpico z vzorcem lastne sline, in postopek za oblikovanje dišave se lahko začne. Ne preostane vam drugega, kot da držite pesti, da vaša DNA lepo diši.  
 
Z naraščajočim številom potrošnikov, ki iščejo ekskluzivnost, je podjetje My DNA Fragrance več kot očitno našlo dobro tržno nišo. 

Več:  http://mydnafragrance.com/fragrance/

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *