|
|
||
Osebni pomočnik
Začetni stroški: Od 2000 evrov dalje
Marketing: Spletna stran, vizitke, letaki, marketing od ust do ust, oglasi v izbranih revijah, klubih, barih …
Posebne zahteve glede izobrazbe: Posebnih zahtev ni, imeti morate dobre organizacijske spodobnosti in občutek za čas. Vaša črna knjižica mora biti polna stikov z različnih področij.
Potrebna oprema: Telefon, računalnik
Podjetje lahko upravljate od doma: Da
Popoldansko delo: Da
Je v Sloveniji že konkurenca: Da
Čas delovanja: Vse leto
Dejstva
V današnjem času ima vedno več ljudi čedalje manj prostega časa. V službah preživijo večino dneva in na koncu ostane zelo malo časa za urejanje manjših gospodinjskih opravil, ki pa so običajno kar zamudna. To velja tudi za stvari, kot so iskanje torte v obliki medveda za sinčkov rojstni dan, iskanje čistilke, dostava avtomobila k mehaniku, plačevanje računov, nakup hrane, prevzem oblačil iz čistilnice, rezervacija hotela ali večerje v restavraciji, nakup vstopnic za gledališče, kino in podobno.
Če ste radi v gibanju in uživate v organizaciji različnih opravil, potem je to prava priložnost za vas.
Lahko se specializirate in ponudite pomoč zgolj za podjetja ali pa se osredotočite le na fizične osebe, ki zaradi službe in drugih obveznosti potrebujejo osebnega pomočnika, ki bi namesto njih postoril manjša vsakodnevna opravila.
Prednosti tovrstnega posla sta pestrost opravil in zadoščenje, da pomagate ljudem, da imajo mirnejše in manj stresno življenje.
Za posel potrebujete močne organizacijske sposobnosti, nič vam ne sme biti odveč. V bistvu morate biti mojster v opravljanju več opravil hkrati. Imeti morate občutek za čas in sposobni morate biti uresničiti tudi najbolj čudne zahteve strank. Imeti morate dobro zbirko stikov in virov na različnih področjih, sposobni morate biti ustvarjati nove stike in dnevno pridobivati nove vire.
Trg
Vaša stranka je lahko praktično vsakdo, ki potrebuje dodatno glavo in dodaten par rok in nog, da opravi naloge, ki si jih je zadal, a sam nima časa za to.
Nasvet
Ponudbo naslovite na ljudi oziroma podjetja, ki imajo dovolj prihodka, da si lahko privoščijo takšno storitev. Usmerite se na premožnejše ljudi. Pripravite brošure in spletno stran s svojo ponudbo.
|
|