Osem skrivnosti za dobičkonosno spletno mesto

Avtor: Rok Hrastnik | Objava: 09.10.2009

Odziv na vašo spletno stran vas je razočaral. Splet torej ne deluje. Res je, a samo če ne veste, kako se predstaviti na njem.


Če imate dobro spletno stran, lahko na spletu uspešno prodajate tudi sveže ribe. Primer: www.fonda.si

Večina slovenskih podjetnikov, s katerimi se pogovarjam o internetnem trženju, se še vedno sprašuje ali na internetu sploh je zares denar.
 
V tujih publikacijah berejo o spletnih družabnih omrežjih, kot je Facebook, o Twitterju, blogih, RSS-ju in še drugih novotarijah, ki jih tuji strokovnjaki predstavljajo najmanj kot rešitev za vse naše internetne poslovne probleme, včasih pa z njimi celo napovedujejo konec klasičnega trženja. Le kako podjetnikov ne bi premamile zgodbe o Dellovih treh milijonih dolarjih, ustvarjenih prek Twitterja, in še mnoge druge, ki vsako leto prodajajo naslednjo veliko internetno zgodbo.
 
Na internetu vsekakor je denar za praktično vsako podjetje, le pravi pristop in prodajni model je treba poiskati. Pri tem pa večina pozabi na tisto najpomembnejšo osnovo: prodajno učinkovito spletno mesto. Nadomestiti ga ne more nobeno spletno družabno omrežje niti katerakoli druga novotarija.

Če želite na internetu poiskati denar, ga morate začeti iskati na začetku. Tam, kjer vas obiskujejo vaše potencialne in obstoječe stranke. Tam, kjer lahko dejansko sprožite prodajni postopek in potencialno stranko skozi več korakov pripeljete do končne nakupne odločitve. Na vašem spletnem mestu.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *