Oster vid

Avtor: | Objava: 08.09.2012



Leta 1961 je dr. Stanley Pearle odprl okulistični center, v katerem je strankam pregledal oči in jim hkrati ponudil široko paleto optičnih izdelkov za izboljšanje vida. Pearle Vision Center v državi Georgia se je čez dvajset let začel širiti s franšizami, ki so jih odprli večinoma zdravniki in oftalmologi in do dandanes se je številka franšiznih enot povzpela na kar 750.
 
Za vodenje franšize potrebujete vsaj štiri zaposlene, statistike pa kažejo, da ima več kot polovica poslovnežev v lasti več kot eno franšizno enoto Pearle Vision Centra. Potrebno znanje dobijo franšizojemalci v petih dneh izobraževanja v glavnem centru ter desetdnevni asistenci na novi lokaciji. Nudijo jim brezplačno telefonsko linijo, organizirajo sestanke in veliko otvoritev, na razpolago jim dajejo internetno podporo, jih seznanijo s postopki varovanja in dobavitelji, prav tako poskrbijo za oglaševanje na televiziji, radiu in v drugih medijih, ki so na voljo.
 
Celotna investicija znaša od 200.000 do 580.000 dolarjev, vstop v njihov franšizni sistem 30.000 dolarjev, pogodbo pa stranki podpišeta za deset let, a jo lahko po tem času obnovita.
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *