Očala

Avtor: Renata Rudolf | Objava: 02.09.2011

Modni dodatek, ki uokviri in poudari karakter podjetnika ali podjetnice.



Predsodek, da so očala rezervirana le za piflarje in zadrgnjene knjižne molje, je že zdavnaj razbit in pozabljen. Nekateri jih nosijo le zato, da si z njimi ustvarijo določen imidž. Izbira barve in oblike lahko zgovorno opiše osebnost: klasičen tip, moden, ekstravaganten, drzen in odločen ...
 
Top gun ali Lolita?
 
Modna očala, še posebno sončna, lahko kupite v modnih trgovinah in celo v trgovinah z živili, vsekakor pa je najbolje, da se pred nakupom posvetujete z izkušenim optikom. Podjetnik in podjetnica naj se pri tem držita predvsem nepisanega podjetniškega kodeksa: zmerno do nevtralno ter kakovostno. Modni trendi ponujajo dovolj slogov, da izbira ne bi smela biti pretežka.
 
Med oblikovalci očal je čutiti močan retro vpliv 60-ih let prejšnjega stoletja – večja očala z debelejšimi okvirji, ki je prisoten pri korekcijskih in sončnih očalih. Slog je dovolj resen, tovrstna očala pristajajo skoraj vsaki obliki obraza, predvsem pa optično pomanjšajo obraz. Priljubljena so tudi motoristična in pilotska očala, ki so na  voljo v temnejših odtenkih, kot so črna, rjava, temno vijolična ali temno modra.
 
Modne blagovne znamke so seveda Gucci, Prada, Ferre, Max Mara in Armani, ki ohranjajo modno eleganco in klasiko in ne gredo nikoli iz mode. Dior je za bolj drzne in ekstravagantne podjetnike in podjetnice, ki že z obleko izražajo izviren okus. Med bolj športno-elegantnimi, zelo priljubljenimi je treba omeniti Diesel, Police in Ferrari.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *