Pizza Fusion

Avtor: | Objava: 11.01.2010



Moto ameriške franšizne verige Pizza Fusion, ki je na trgu od leta 2006, je naslednji: »Rešimo svet z vsako pico posebej.« To je praktično način delovanja franšizne verige, ki se zrcali v vseh njihovih izbirah od organskega menija do uporabe hibridnega avtomobila za dostavo pice na dom. V Pizzi Fusion tako ponujajo poleg klasičnega testa za pice z belo moko tudi testo s polnozrnato moko, pice brez glutena, poleg klasične mocarele pa še sojino, ki je zelo priljubljena zlasti pri veganih in ljudeh, ki so alergični na laktozo.
 
Hitro rastoča franšiza dejansko postavlja na glavo industrijo restavracij s tem, ko želi postati okolju najbolj prijazna restavracija v ZDA. Pizza Fusion tudi od vseh svojih restavracij zahteva, da izpolnjujejo standarde LEED (Leadership in Energy and Enviromental Design), kar pomeni okoli 30-odstotni prihranek pri stroških blaga v primerjavi s tradicionalnimi restavracijami.
 
Začetna investicija se giblje od 350 tisoč dolarjev dalje.
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *