Po stopinjah družinske tradicije

Avtor: Petra Bauman | Objava: 11.07.2013

Eva Kancler je pri svoji podjetniški ideji izhajala iz družinske tradicije, s čimer je v rahli prednosti, saj ji ne bo treba povsem na novo iskati strank. Restavrator je že njen oče, poslu se privaja tudi sestra.Kot mlada podjetnica bo poleg restavratorstva ponujala tudi slike po naročilu in poslikave otroških obrazov.


Eva Kancler: »Največ sem odnesla od predavanj, kjer so nam izkušeni podjetniki iz svojih izkušenj podali pomembne življenjske napotke.«

Že v času študija v svoji stroki ni videla veliko možnosti za zaposlitev, zato je idejo o lastnem podjetju imela v veliki meri izdelano že pred vstopom v operacijo Podjetno v svet podjetništva. Kljub določenim predhodnim izkušnjam pa je potrebovala globlje podjetniško znanje ter dodelavo ideje o poslikavi otroških obrazov. »Petmesečno izobraževanje mi je dalo več volje, poguma in vere vase. Največ sem odnesla od predavanj, kjer so nam izkušeni podjetniki iz svojih izkušenj podali pomembne življenjske napotke, da moramo verjeti v svojo idejo, ne znižati kakovosti storitve, biti korektni do strank, da se držimo tega, kar obljubimo in da naj si ne želimo prehitrega uspeha,« pravi Eva Kancler.

 

Kot ustvarjalki ji vsa birokracija, ki jo za seboj potegne samostojna podjetniška pot, ni prav blizu in priznava, da bo na tem področju potrebovala zunanje svetovalce. A tudi to jemlje v zakup. Ve, da ji bo uspevalo, če se bo držala še enega pomembnega podjetniškega načela - da si naloži toliko dela, kolikor ga je zmožna opraviti, saj bi se s prekomerno obremenitvijo lahko zmanjšala kakovost storitve oziroma izdelka, kar pa dolgoročno slabo vpliva na stabilnost podjetja.

 

Slika, ki ostane večno, in slika, ki si jo umiješ z obraza

 

»Pri restavriranju sakralnih objektov je večinoma tako, da se župniki med sabo obvestijo, kadar so bili zadovoljni z izvedbo dela, in tako se poveča možnost za pridobitev novih projektov. Pri restavriranju manjših umetniških predmetov nas stranke večinoma same pokličejo, ker smo z nekaterimi že sodelovali ali pa so za nas zvedele preko znancev. Takšen krog znancev in strank je zame zelo uporaben, saj bi bil drugače nov začetek zelo težak.«

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"