Podjetje je živ organizem

Avtor: Petra Mauer | Objava: 08.10.2012

Zgodovina podjetja H.B.C. sega v začetke 90-ih let prejšnjega stoletja, rdeča nit poslovanja pa so vseskozi darila. Z leti se je njihova ponudba širila in leta 2000 so kot prvi v Sloveniji postavili na internet spletno stran s potiskanimi majicami majice.si.


Branko Horvat: »Izkušnje nas učijo, da je pri podeljevanju franšiz potrebno biti zelo previden. Če želimo delati na dolgi rok, morata biti oba partnerja zadovoljna.« (Foto: osebni arhiv)

Pod blagovno znamko majice.si se skriva zelo široka paleta storitev: od promocijskega tekstila, promocijskih in poslovnih daril, tiskarskih storitev, vezenja, oblikovanja do izdelave zastav, transparentov, tiskovin, reklamnih napisov … »Darila spremljajo naš vsakdan in ker v časih, ko smo začeli mi, izbira tovrstnih izdelkov ni bila tako pestra, kot je danes, se nam je zdelo primerno in pametno ponuditi na trg darila, ki imajo tudi sporočilno vrednost. Seveda smo z leti naš prodajni program dopolnjevali v smeri promocijskih in poslovnih daril ter širili spekter osebnih daril iz majic na predpasnike, vrečke, perilo in predvsem na darila, ki jih stranka oblikuje po lastni izbiri. Primerjati tisto, kar smo počeli na začetku, s tem, kar počnemo danes, skoraj ni mogoče,« pojasni direktor podjetja Branko Horvat, ki si je zastavil cilj, da bo svoj posel nadgradil še s pomočjo franšiznega sistema. Prvo franšizo, do sedaj edino, so pred tremi leti odprli v Ljubljani, izkušnje iz tega projekta pa bodo sedaj aplicirali naprej po Sloveniji in okolici.
 
Franšizojemalci morajo biti resni in odgovorni
 
»Vsekakor sem mnenja, da je franšiza zelo ekonomična oblika poslovnega sodelovanja za oba partnerja. Če je odnos z obeh strani uravnotežen, imata oba lahko velike koristi, predvsem na račun sinergij, ki se jih da uporabiti. Manjši stroški marketinga, večja prepoznavnost, večji nabor kupcev, nižje vhodne cene blaga, tehnična in strokovna pomoč so le nekatere prednosti, ki jih je deležen franšizojemalec. Seveda pa tudi mi kot franšizodajalci vidimo v takšnem odnosu veliko prednosti. Ena od bistvenih je zagotovo naša izkušnja, da nekdo, ki dela zase, dela veliko bolje in z večjim elanom, kar je tudi logično. In če mu mi ponudimo še vso pomoč, ki jo potrebuje, je to zmagovalna kombinacija.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *