|
|
|
Podjetje za razvijanje zanimivih promocijZačetni stroški: od 2000 do 10.000 evrov Potrebna orodja: računalnik, kakovostni računalniški programi za oblikovanje oglasov, telefaks, internet, barvni laserski tiskalnik, telefon Potrebne spretnosti: komunikativnost, domiselnost, kreativnost, spoštovanje rokov za oddajo materialov Delo od doma: da Konkurenca: da Čas delovanja: vse leto
Dejstva Preden strankam ponudite storitev, dobro premislite, na kakšen način jih boste pritegnili. Dobro je, če jim lahko v vpogled ponudite že kakšno vašo stvaritev oziroma primer dobre prakse, s katero ste že očarali in navdušili naročnika. Pridobite si reference in nato se lotite dela. Pozanimajte se, katera podjetja so v nastanku, pomislite, katera imajo dober izdelek ali storitev, a ga ne znajo širši javnosti predstaviti na privlačen način. Naučite se računalniških programov za urejevanje besedila in grafično oblikovanje, seznanite se s konkurenco in postavite cene, ki ne bodo pretirane, a obenem pazite, da svojih znanj in sposobnosti ne boste podcenjevali.
Trg Oglaševanje in s tem spodbujanje prepoznavnosti podjetja je ključnega pomena za uspeh posla. Podjetja morajo skrbeti za nenehno prisotnost na trgu, če ne, se zlahka zgodi, da jih prehiti konkurenca, promet upade in rezultati tonejo pod težo rdečih številk. Vsak, ki začenja posel, in tudi tisti, ki že vrsto let poslujejo, se zavedajo, kako pomembno je oglaševanje oziroma marketing. Pomagajte jim in jim ponudite inovativne ideje za zunanje, digitalno in spletno oglaševanje.
Nasvet Obiščite čim več seminarjev o marketingu, preberite literaturo na to temo, prisluhnite že uspešnim marketinškim gurujem, tako domačim kot tujim, ter se na vsak način potrudite biti izvirni. Z idejami se nikar ne ponavljajte, povežite se s podjetji, ki vam bodo lahko pomagala pri realizaciji kakšne dobre domislice. Vaš cilj je ne le ustvariti zmagovalen oglas, ampak ga tudi postaviti na čim bolj vidno mesto in v primerne medije. Vsekakor je prednost tega posla svoboda pri kreativnosti, medtem ko je nekoliko manj ugodna plat dejavnosti nenehno lovljenje postavljenih rokov za oddajo oglasa ter hud boj s konkurenco.
|
|