|
|
||
Podjetniška ideja je vzklila s kalčkiKot večina mladih diplomirancev se je tudi 28-letni univerzitetni diplomirani pravnik, Ljubljančan Matej Volk zavedel, da bo na pravo priložnost moral čakati kar nekaj let. Pravi, da se je na pot podjetništva podal zaradi večje želje po svobodi. Njegova poslovna ideja je vzgoja in trženje kalčkov različnih vrst.
Pred dvema letoma je tehtal 80 kilogramov in se odločil, da v svojo potrošno košarico ne bo več metal vsega, kar pride pod roke, ampak da bo na prehrano pazil. Začel je kupovati tudi naravno pridelano hrano in ugotovil, da se po njej bolje počuti. Prvi kalilnik in semena je dobil v dar. Na začetku je kalil zase in za nekaj prijateljev, sčasoma pa ga je po kalčkih začelo spraševati vedno več ljudi. Tako je vzklila še ideja za posel.
Idealne okoliščine za vzgojo kalčkov je našel v enem od prostorov na dedkovi domačiji in sam izrisal načrt za model posode, v katerih jih goji. Odločil se je, da se bo pri prodaji osredotočil na restavracije in prodajal na debelo. Ob pripravi poslovnega načrta, kjer je proučeval ponudbo in konkurenco, je med drugim ugotovil, da le redke restavracije goste razvajajo s kalčki, ob vse večjem zavedanju zdrave prehrane pa se je prepričal, da bo njegova poslovna ideja padla na plodna tla.
Kalčkov je toliko, kolikor je rastlin, a vsi niso primerni za uživanje, nekateri pa so užitni samo kot procesirana hrana. Kalčki Mateja Volka pod blagovno znamko Bilko bodo na voljo v solatnih barih ali kot del končnih jedi, primerni pa so tudi za dekoracijo, ki jo seveda lahko pohrustamo. V začetku jih je ponudil približno dvajsetim restavracijam oziroma večjim odjemalcem v Ljubljani, kamor jih dostavlja sam, omogoča pa tudi prevzem na lokaciji gojišča. V prihodnosti načrtuje tudi širitev v večja slovenska mesta, kjer bo iskal tudi poslovne partnerje.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|