Podjetnica, ki oddaja starodobnike

Avtor: Metka Nograšek | Objava: 04.08.2009

Marija Hrovat ima tako rada stara vozila, da še v službi ne more brez njih.


Marija Hrovat

Mariji Hrovat, lastnici podjetja Prospherus, d.o.o., se je na podlagi družinskih izletov z luksuznimi starimi avtomobili utrnila izvrstna poslovna zamisel – oddaja starodobnikov. In letos je začela posel. »Pred tem se je z oldtimerji vozila večinoma naša družina oziroma smo prijatelje peljali na kak krajši izlet. Prva poroka, ki smo jo izvedli z dvema voziloma, je bila lani, ko sta se poročila družinska prijatelja, če ne štejem najine poroke leta 2007,« pravi podjetnica.
 
Od kod ideja za oddajanje luksuznih starih avtomobilov?
Predvsem moram povedati, da smo vse starodobnike kupili ljubiteljsko. Sami zelo uživamo v vožnji s starodobniki. Udeležujemo se dirk in srečanj starodobnikov tako doma kot v tujini. Lani smo se udeležili dirke Targa Florio na Siciliji in dirke Dunaj–Trst. Da bi to veselje in veličastnost delili z drugimi, smo se odločili za oddajo vozil v najem.
 
Kako ste zamisel uresničili?
Dolgoletna velika želja mojega moža je bila imeti starodobnika. Tako je takrat, ko se še nisva poznala, najprej kupil daimler barkerja. Pozneje pa sva se, tekom let, odločila kupiti še aston martina in rolls-royca. Vozila so najprestižnejši izbor avtomobilske industrije v smislu elegance, udobnosti in športnosti. Vsa so izdelana v malih serijah in imajo karoserijo iz aluminija. Stranke jih lahko najamejo za različne namene, na primer poroke, poslovna srečanja, obletnice, maturantske plese, predstavitev dogodkov, snemanje reklam in tako dalje. 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *