Podjetnik maj 1998
Izkušnje
Priporočilo - najmočnejše marketinško orodje!
Avtor: Aleš Lisac
Izkoristite izjemno marketinško moč priporočila.
Potrudite se za vsakega kupca
Avtor: Nikola Grubiša
Tistemu, ki vam pripelje novo stranko, ponudite 100 odstotkov dobička; prosite vse, ki so zadovoljni, da vas priporočijo drugim.
Dve največji napaki pri trženju
Avtor: Nikola Grubiša
Prepovedano je namenjati pozornost izdelku in ne stranki, prepovedano je slepo posnemati konkurenco. Rešitev je preprosta, vprašajte stranko, kaj želi.
Druge rubrike
Navzočnost podjetja v spletu I.
Avtor: David Pahor
Tudi manjše podjetje ali obrt se lahko predstavi in posluje prek interneta.
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *